Essie - Warm & Toasty Turtleneck

19:40

Jestem fanką lakierów od Essie, więc kiedy tylko zobaczyłam pierwsze swatche zimowej kolekcji Shearling Darling wiedziałam, że choćby jej część musi znaleźć się na mojej półce. Szczególnie urzekły mnie dwa kolory -  Warm Toasty Turtleneck i Parka Perfect. Dziś pokażę ten pierwszy.

Obrazek

Na pierwszy rzut oka buteleczka prezentuje kolor, który mnie kojarzy się bardziej z jesienią niż zimą. Ładna mieszanka wrzosu i odrobiny szarości przywołuje na myśl słoneczne, ale wietrzne i jednak chłodne dni.

Obrazek

Do pełnego krycia wystarczą w zupełności dwie warstwy, co ułatwia kremowa konsystencja - chyba typowa dla Essie. Wspomagany topem utrzymał się na paznokciach cztery dni. Zapewne byłoby więcej, ale z szorowaniem druciakiem żaden nie wygra. ;)

Obrazek

Obrazek

You Might Also Like

2 komentarze

  1. pepper andcoco18 lutego 2014 20:54

    bardzo ładny kolor, szkoda że nie mam go w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie bardziej kojarzy się z jesienią, albo nawet późnym latem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl