Etui na płytki z BPS

19:59

Znalazło się u mnie ostatnio trochę tych przydatnych gadżetów. Dziś prezentuję z bliska etui na płytki!


W momencie, kiedy pierwszy raz odbiłam swój pierwszy wzór w całości przepadłam... Co prawda do zbioru płytek jakim mogą pochwalić się niektóre z Was jeszcze mi daleko, ale swoją małą kolekcję już mam. I wreszcie nie lata luzem w koszyczku.



Organizer pomieści dwustronnie 20 małych płytek. Przy odpowiednim ustawieniu możemy włożyć również płytki ośmiokątne. Płytki się nie wysuwają, nic mi się nie pourywało ani nie postrzępiło. Zatrzask też się nie poluźnił. Używam etui często, bo oprócz swojego dziubania zawsze zabieram płytki i stempel przy okazji wizyty u rodziców - tradycją stało się poświęcanie jednego wieczora na mamowe paznokcie podczas każdego wyjazdu.



Podsumowując - z etui jestem bardzo zadowolona, na pewno nabywając kolejne płytki pomyślę o następnym. Dzięki niemu łatwo utrzymać porządek w ozdobach, a także zabrać płytki ze sobą. Jeśli czujecie się skuszone, organizer znajdziecie tutaj.


Używacie takiego pomocnika? :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Praktyczne to etui :) mam zamiar zacząć przygodę ze stemplami (lepiej późno niz wcale) więc kupię sobie to etui :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym umiała się tymi stempelkami posługiwać, to etui by mnie skusiło, bo lubię trzymać wszystko w jednym miejscu. :) Niestety, do robienia tego typu zdobień talentu mi brak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, nie poddawaj się. Mi udało się jakoś kolo 5-6 podejścia. ;)

      Usuń
  3. Etui, tylko kwadratowe, znalazło się w moim pierwszym zamówieniu z bps (wraz z mnóstwem płytek) i to była bardzo mądra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję teraz wersję na duże płytki - na razie mam jedną, ale wczoraj upolowałam na ali dwie kolejne więc trzeba pomału pomyśleć. :)

      Usuń
    2. Na duże płytki nie mam, myślałam o nim, ale jest za mały na moje największe płytki ;)

      Usuń
  4. W ostatniej paczce współpracowej od BPS dostałam dwa etui na płytki - prostokątne na większe i właśnie takie mniejsze na okrągłe. Niestety płytek mam tak dużo, że i tak mi się wszystkie nie pomieściły ;-D Etui bardzo fajne i godne polecenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zapełniłam tego, ale pracuję nad tym. ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl