Naklejki z blurem

17:12

Przychodzę dziś do Was z tegorocznymi festiwalowymi paznokciami - blurowe naklejki z BPS towarzyszły mi na Orange Warsaw Festival. :)


Pazur krótki, więc i wzorów niewiele - postawiłam na naklejkę na dwóch paznokciach. Mimo to, efekt był bardzo fajny, właśnie przez to pastelowe tło.



Następnym razem sięgnę zapewne po te realniejsze zwierzątka na mocniejszym tle. Albo gałązki... Cięzki wybór! ;)



Jeśli kuszą Was te naklejki, zapraszam na zakupy! [klik]


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Nie widziałam na BPS tych naklejek. Są bardzo ładne ;-) Podoba mi się efekt jaki można nimi osiągnąć. Zdobienie bardzo ładnie wygląda. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten graficzny wzór jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te naklejki :) Ten wilk (ja tam widzę wilka przynajmniej) jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki jak całe mani - super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki świetne, a pazurki mimo, że skrócone, to wyglądają na długie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne mani. :) Muszę w końcu i swoje naklejki blur wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Taki blur bez wysiłku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl