Nude kropki

20:04

Jakiś czas temu dostałam od koleżanki z pracy dwa lakiery - Inglota 672 z serii O2M i małego OPI bez numerka. Pasowały do siebie idealnie, zestawiłam je więc ze sobą w jednym z moich ulubionych motywów - kropki.


Przede wszystkim zachwycił mnie Inglot. Piękny, porcelanowy, elegancki. Nie przepadam za wąskimi pędzelkami, ale całkiem wygodnie malowało mi się tym ściętym w jedną stronę. Lakier odrobinę zbąbelkował na jednym paznokciu, ale to jest raczej spowodowane tym, że za szybko nałożyłam drugą warstwę lub top. Mimo to, stał się jednym z moich naj.










Dodatkowo na blogu pojawi się moja lakierowa wishlista. Potrzebuję zebrać w jednym miejscu wszystkie chciejstwa z zakładek, a gdzie znajdę lepsze miejsce, niż mój lakierowy kącik? :)

You Might Also Like

10 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl