Małe przyjemności

21:09

Całkiem niedawno miałam przyjemność poznać asortyment sklepu EDbeauty i mogę przetestować oraz podzielić się z Wami opinią o kilku z produktów. Sami zobaczcie, co Wam niebawem zaprezentuję!



Koperta wyglądała niepozornie, ale kryła w sobie naprawdę fajne smaczki. Po pierwsze - naklejki wodne. Motyw wąsa, radosnych minek i ukochanych piórek. Te tęczowe i w szarości wyglądają świetnie.


Są też naklejki - suwaczki. Często je widywałam na blogach czy Instagramie, teraz pobawię się sama. 


Płytka i zestaw naklejek wodnych w klimacie morskim - jakoś nigdy się do niego nie zabierałam, ale dziś zaświeciły mi się oczy!


A na koniec perełka - przedpremierowe próbki ostatniego hitu paznokciomaniaczek, czyli syreniego pyłku. Zdjęcia w woreczku absolutnie nie oddają nawet odrobiny rzeczywistego efektu! Musicie poczekać, aż użyję. ;)




Paczkę można krótko podsumować - mała rzecz, a cieszy. ;)



Co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności? I czy macie jakieś patenty na nakładanie takiego pyłku? :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Świetna paczuszka, jestem ciekawa płytki ;) Czekam, aż zaprezentujesz nam ją na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piórka, zdecydowanie piórka na pierwszy 'rzut' *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra paczka :D dawaj te wąsy na pazury! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam jestem ciekawa pyłku :) Fajna paczucha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas zastanawiam się jak go najlepiej nałożyć na lakier, hmm. :>

      Usuń
  5. Pokazuj jak najszybciej płytkę w uzyciu, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, fajowe rzeczy. Ja jestem mega zadowolona i z ich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne pióreczka ! takich jeszcze nei widziłam :) a pyłek nakładam palcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, takie proste rozwiązanie a nie pomyślałam. ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl