Essie - Cute as a Button

22:13

Całkiem niedawno wpadł mi w ręce Essiak o soczystym odcieniu. Grzecznie przeczekał falę jasności i pasteli na moich paznokciach. Aż zawiało piękną wiosną, tak, że aż się do mnie uśmiechał z półki.

IMG_8325


Cute as a Button to odcień dość intensywny. Mocny róż z kroplą pomarańczu, wyrazisty i słoneczny. Kolor pochodzi z kolekcji letniej, rok 2009.
IMG_8328

Wspominałam, że bardzo lubię Essie. Głównie za bezproblemową aplikację i trwałość 4-5 dni bez uszczerbków - choć u mnie uszczerbki niezależne od jakości lakieru pojawiają się błyskawicznie, za sprawą moich kochanych zwierzątek. ;)

Ja posiadam egzemplarz z linii profesjonalnej, a więc nieco rzadszą konsystencję i wąski pędzelek. Zdecydowanie wolę ten szeroki, wąskim muszę się "namachać". Ale piękny, wręcz cukierkowy odcień wynagradza te trudy!

IMG_8331

IMG_8329

Wiem, że dla niektórych kolor będzie za mocny, zbyt żarówiasty. Mnie kojarzy się bardzo wiosennie. Dlatego po rzuceniu go na paznokcie wybrałam się wreszcie na pierwszy długi, słoneczny spacer z ukochanym. ;)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zdecydowanie mój kolor:) Co prawda kiedyś bardziej gustowałam w takich intensywnych odcieniach, ale kto wie co się stanie jak jeszcze trochę słońca przyświeci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl