Eveline - miniMAX 832

20:24

Czekolada - kto nie lubi? Ja uwielbiam. Zarówno smak, zapach, jak i kolor. Także na paznokciach. Kolor dokładnie taki, jak numerek 832 z serii Eveline miniMAX.

IMG_8347


Zgrabna, niewielka buteleczka mieści lakier w odcieniu ładnego brązu. Przy dwóch warstwach kryje całkowicie, jednak rzadka konsystencja jest nieco uporczywa - udało mi się ciapnąć skórkę. Za to pędzelek jak dla mnie idealny - krótki, nie za wąski, ale i nie szeroki. Bardzo wygodnie mi się malowało.

IMG_8345

Producent kusi dziewięciodniową trwałością. U mnie bez odprysku lakier wytrzymał dokładnie połowę. Na jego obronę dodam, że bez zarzutu przetrwał produkcję ponad dwustu koreczków. ;) Generalnie - jestem zadowolona. Jeśli przy następnej wizycie w Hebe szafa Eveline nie będzie tak przetrzepana, z pewnością nabędę jeszcze kilka egzemplarzy.

IMG_8350

IMG_8349

IMG_8352


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Swego czasu miałam zajawkę na brązy, a właściwie na kolor gorzkiej czekolady, jednak nie znalazłam dokładnie takiego jakiego szukałam:( Ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapomnij, wiesz ile je hodowałam? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl