Essie - Parka Perfect

20:39

Generalnie jestem przeciwniczką zimy, ale lubię swetry. Miłe, ciepłe, grube. Owinąć się, naciągnąć rękawy, kiedy za oknem panuje mróz albo - o zgrozo - śnieżyca. W swoich lakierowych zbiorach mam też jeden egzemplarz, który idealnie wpasowuje się w taki swetrowy klimat.


Mówię oczywiście o odcieniu pod jakże pasującą nazwą - Parka Perfect. Lakier pochodzi z zeszłorocznej zimowej kolekcji Essie. I choć kupiłam go właśnie rok temu, to nadal jest jak nowy. Lubię tak!



Mój swetrzak to bardzo przyjemna szarość z kroplą błękitu, odcień w stronę pasteli. Przyjemnym dodatkiem jest delikatny shimmer, który w tym akurat lakierze bardzo mi się podoba. Kolor trafia zdecydowanie w porę jesienno-zimą (teraz właściwie bardziej jesienną niż zimową) i wtedy właśnie najczęściej po niego sięgałam.
Przymknijcie proszę oczy na nierówności płytki. Coś tam się ostatnio niedobrego zadziało, ale już nad tym pracuję!



Macie swoje ulubione lakiery na tę porę? Dajcie znać! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Aj przepiękny!!! Ale chyba dla mnie pastele na wiosnę, chociaż... aj, śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w tym właśnie jego największy urok - niby pastel, ale jednak nie taki słoneczny...

      Usuń
  2. fajny kolor, niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Ja chętnie noszę biel :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo bałam się bieli, ale jakoś w tym roku się przełamałam i pokochałam :)

      Usuń
  4. Cudowny kolorek. U mnie nie ma czegoś takiego jak kolor paznokci na daną porę roku :) Wszystko zależy od humoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Humor przede wszystkim, pora roku w drugiej kolejności. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl