Born Pretty Store - moje nowości + rabat dla Was

20:42

Dwa dni przed urodzinami bloga dostałam miły prezent-niespodziankę - propozycję współpracy ze znanym każdej lakieromaniaczce Born Pretty Store. Wybrałam więc cztery drobiazgi i czekałam niecierpliwie na paczkę. Przyszła chwilę przed świętami, ale było tyle zawirowań, że właściwie dopiero teraz mogę się nią na spokojnie zająć. A przede wszystkim - chwalę się! ;)




Dziś pokażę z bliska wszystkie cztery produkty, a niebawem spodziewajcie się postów z mani z ich użyciem.
Wybrałam dla siebie:


Naklejki z motywem motyli i kwiatów - do kupienia TU


Kwiatowe naklejki wodne, które strasznie mnie zauroczyły - kupicie TU



Płytka z czterema dużymi wzorami, którą znajdziecie TUTAJ


Stempel ze zdrapką dostępny TU (robię kolejne podejście, trzymajcie kciuki!)



Mam też coś dla Was. Z poniższym kodem macie 10% zniżki na nieprzecenione produkty, a wysyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa. Zachęcam do korzystania - im będzie Was więcej, tym szybciej zorganizujemy z BPS rozdanie. :)



Nie zostaje mi już nic innego, jak tylko zacząć dziubać. A ciekawych zapraszam na efekty już niedługo! :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Gratuluję współpracy:). Koniecznie daj znać, jak Ci się współpracuje z tym stempelkiem. Naklejki wyglądają ciekawie, szczególnie te kwiatowe. Płytka również, zresztą, jak prawie wszystkie na ich stronie:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam na pewno! Co do płytek to fakt, najdłużej dumałam nad wyborem. :D

      Usuń
  2. Fajne rzeczy :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i tylko pozazdrościć.:))Czekamy na posty ze zdobieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podziwiam osoby, które się takimi rzeczami zajmują :) Ja nie mam zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja mam zdolności to się jeszcze okaże. :D

      Usuń
  5. Świetne rzeczy :) bardzo ładne wzory na płytce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna płyteczka i kwiatowe naklejki tez cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki:)) najbardziej podobają mi się te kwiatowe naklejki - będą pięknie wyglądać na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wybrałam sobie tę płytkę, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała już coś nadziubać, ale ciągle jestem chora i nie mam siły nawet opiłować paznokci. :(

      Usuń
  9. a ja nie mam cierpliwości do płytek :( kwiatuszki- naklejki za to są cudne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brak jeszcze trochę umiejętności, ale to mam nadzieję kwestia wprawy. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl