Nowości BPS - naklejki

18:28

Kilka dni temu dostałam paczkę z nowościami z Born Pretty Store - tym razem są to naklejki. Zanim pokażę je w użyciu, zapraszam Was na szybki przegląd tego, co znalazłam w kopercie. :)




Strasznie skusiły mnie kolorowe końcówki. Niestety pazurki mam od paru dni króciutki i w kwadracie, więc albo coś z nimi pokombinuję, albo po prostu poczekają.


[LINK]

Truskawki. W sklepach coraz mniej, to chociaż na paznokcie sobie rzucę. ;)


[LINK]

Filigranowe naszyjniki. Prześliczne, będą świetne na jakąś delikatną bazę.


[LINK]

Róże i motyle. Ten motyw zawsze mi się podoba, delikatnie i zwiewnie.


[LINK]

I na koniec, jako dodatek mam również te przepiękne naklejki całopaznokciowe. Te róże idą na pierwszy ogień. :)


[LINK]

A który z arkuszy przypadł Wam najbardziej do gustu? Dajcie znać! :) A gdybyście planowali zakupy pamiętajcie o kodzie rabatowym:




You Might Also Like

20 komentarze

  1. Te kolorowe naklejki na końcówki mogą pasowa jako zdobienie ruffian nails! To może wyglądać ciekawie ;-) Świetny zestaw naklejek - można z nimi wyczarować ogrom pięknych zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te naszyjniki mnie kupiły <3 cuudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się podobają te czarno-białe róże <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są, muszę je z czymś ładnie spasować. :)

      Usuń
  4. Truskawki mogłyby rosnąć cały rok! Najbardziej jednak podobają mi się różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te całopaznokciowe tez mam i właśnie przymierzam się do recenzji,ciekawa jestem jak nam wyjda zdobienia:-)z chęcią obejrzę Twoje bo porównam nasze pomysły na wykorzystanie naklejek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje już na paznokciach, ciekawa jestem co Ty wymyślisz. :))

      Usuń
  6. Kolorowe koncówki są swietne, az jestem ciekawa jak beda wygladac na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj oj bardzo rzadko sięgam po naklejki, czas to zmienić :) slicznee

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne naklejki.
    Bardzo lubię te całopaznokciowe. Świetny efekt dają (o ile nie są zbyt problematyczne przy nakładaniu, bo wtedy efekt odwrotny:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ich użyłam, więc niebawem spodziewaj się postu. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl