Suwaczki

17:07

Naklejki suwaczki już wielokrotnie widziałam w przeróżnych stylizacjach. W swojej postawiłam na prostotę.


Naklejki dostałam w dwóch wersjach - złote i srebrne. Jestem zwolenniczka srebra, więc użyłam tych pierwszych. Zestawiłam je z różem i błękitem.



Róż to prześliczny Sally Hansen 185 Giant Peach, błękit to OPI - To Infinity & Blue-yond (swatch). OPIka nałożyłam metodą dry brush, a na niego nakleiłam suwaczki.



Naklejki prezentują się ciekawie, nie miałam żadnego problemu z ich aplikacją. Trzeba jednak pamiętać, by dobrze je docisnąć i równie dobrze pokryć topem - inaczej po krótkim czasie zaczną się odklejać przy brzegach, a to naprawdę irytujące. Z tego właśnie względu jestem zdecydowaną zwolenniczką naklejek wodnych. Niemniej, użyte suwaczki dają ciekawy efekt i na pewno nie mogę powiedzieć, że to nieudany produkt.



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Śliczne, chociaż trochę się zlały z niebieskim, przynajmniej u mnie na telefonie xD
    Muszą wyglądać czadowo na czarnym czy fioletowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by pasowały, ale ja jestem zwolenniczką raczej czegoś jaśniejszego. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne mani Ci wyszło ;) niedawno robiłam paznokcie z tymi samymi suwakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś mi się one podobały, ale widziałam takie jakby z jeansu. Te były świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o których mówisz, też mi się bardzo podobały. :)

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda, bardzo mi się podoba Twoja propozycja mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O piękne pazurki. Jestem maniaczką jeśli chodzi o paznokcie :D
    zooszkaa@blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt uzyskałaś. Też mam te suwaczki i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super mani :) lubię motyw suwaków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl