Pandemia!

17:08

Znajomi nie od dziś wiedzą, że uwielbiam pandy. Świadczą o tym moje tunele, obudowa do telefonu, tapeta w komputerze...  Oczywistym więc było, że ten motyw prędzej czy później przyozdobi też moje paznokcie. Stało się to oczywiście prędzej, niż później. ;)


Ukochane miśki to oczywiście naklejki wodne z Born Pretty Store. Na arkuszu widnieją pandy w czterech wersjach, po cztery sztuki, plus liście. Jako baza posłużył mi piękny błękit od Golden Rose o numerze 363.


Bez zbędnych kombinacji, bo same pandy są przeurocze! Nakleiłam po jednej z każdego rodzaju i nosiłam, dopóki nie pościerałam końcówek. ;)







You Might Also Like

15 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to ta z palca wskazującego prawej ręki. :)

      Usuń
  2. super te pandy, mam podobne naklejki :) i śliczny błękit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękit jest super, jakościowo też - bardzo polecam!

      Usuń
  3. No przecież ja kochałam te pandy! Niech wrócą na paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie naklejki! pięknie to razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam pandy :D ładnie komponują się z tym błękitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o zieleni, ale jednak błękit mnie urzekł :)

      Usuń
  6. O mamo, ale słodkie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te pandy :) Idealnie się wpasowują w ten odcień lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl