Eveline miniMAX 931

18:39

Tym razem z rossmannowej promocji skorzystałam bardzo skromnie. Wpadły mi w ręce dwa lakiery, z czego jeden z myślą o mamie. Ze mną został kolor z serii nienawidzę cię za to, że cię kocham.


Już wyjaśniam moje określenie. Kocham piękny kolor - delikatny rozbielony różyk. Bardzo uroczy. Lecz niestety, jak to bywa w przypadku takich odcieni aplikacja jest koszmarna. Raz, że strasznie smuży. Dwa - bardzo uwydatnia wszelkie nierówności płytki. I te prześwity mimo trzech warstw...



Co prawda zostałam udobruchana ulubionym pędzelkiem, czyli szerokim i turbowygodnym, jeśli chodzi o moją płytkę. Niemniej, to trochę za mało, by móc polecić szczerze ten odcień.




Ale jak nietrudno się domyślić, będę wracać do tego lakieru. Będę męczyć się przy malowaniu, wściekać, kląć na czym świat stoi. Bo ten kolor ma w sobie to coś...

I dam sobie rękę uciąć, że większość z Was też ma w swoich zbiorach takie egzemplarze. Nie mówcie, że nie, bo nie uwierzę. ;)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. To idealny lakier pod Poshe czy Seche, od razu by wszystko wyrównał :) Ale odcień prześliczny, taki na zdjęciach jakby z nutką brzoskwiniową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, teraz siedząc przy samej lampce widzę na paznokciach odrobinę brzoskwini. Kolejny plus. :)

      Usuń
  2. Kolorek faktycznie jest cudny :) A ja w rossmannie jeszcze do tej pory nie byłam, ale chyba jednak jutro wpadnę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej bym nie wpadła, gdyby nie koniec antyperspirantu i zmywacza. :>

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, nie miałam jeszcze nigdy lakieru eveline, ale wykończenie wyglada bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze czekoladę z tej serii i z nią nie ma najmniejszych problemów. W tym wypadku to pewnie standardowo wina koloru. :) Ale generalnie warto, bo cena bardzo niska, a jakość naprawdę fajna.

      Usuń
  4. Kolorek uroczy, aż żałuję że nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorki ;) u mnie wpadł w ręce podobny lakier marki Manhattan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl