Nakrapiana Colorama

18:19

Jesienią lubię nosić na paznokciach coś z "bajerem". Właśnie wtedy wygrzebuję z szuflady wszelkie toppery, a te na drogeryjnych półkach kuszą jakoś bardziej. Dziś połączenie, które nosiło mi się całkiem przyjemnie.


Mowa o Coloramie z numerkiem 651 i czarno-białym glitterze z Claire's. Colorama jest jednym z moich naj lakierów, pojawiła się tutaj już kilka razy. Jeśli zaś chodzi o glitter - dostałam już jakiś czas temu, czekał na swój moment. A kiedy ten moment nadszedł, zupełnie mnie oczarował. Zobaczcie sami, jaki przyjemniaczek. :)






Co myślicie? Macie jakieś swoje ulubione toppery? Dajcie znać, może powiększę wishlistę. ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Właśnie przedwczoraj miałam paznokcie pomalowane lakierem z ColoRamy ^^ Tyle, że fioletowym. Połączenie świetne :) Długo się trzymają? :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam pięć dni bez żadnego uszczerbku, więc bardzo mnie to zadowoliło! :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl