Essie - Fierce, No Fear

18:31

Dziś jeden z przyjemniaczków Essie. Tym razem poszłam w brązy. Ciekawi, co to za czekoladowy maluch?


Mowa o Fierce, No Fear. W swoich zbiorach posiadam miniaturkę z letniej kostki Haute In The Heat. Mój ulubieniec z całej czwórki, o niesamowicie apetycznym odcieniu mlecznej czekolady. Idealny na - ku mojej rozpaczy - już zimowe wieczory. I to nic, że był przecież w letniej kolekcji. ;)



Jeśli chodzi o jakość miniaturek, to moja druga kostka i nie mam żadnych zastrzeżeń, Małe buteleczki są poręczne, małym pędzelkiem wygodnie się maluje. Jakością lakiery w niczym nie odbiegają od wersji pełnowymiarowych. Jak dla mnie super opcja - przy promocji w cenie jednej buteleczki pełnowymiarowej mam cztery. Bo spójrzmy prawdzie w oczy - czy któraś lakieromaniaczka kiedykolwiek zdenkowała jakiś lakier...? ;)




You Might Also Like

8 komentarze

  1. uwielbiam takie kolory :) ja nie zdenkowałam i na 99% nie zdenkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. ;) Ja nigdy nie wykorzystałam całego lakieru do paznokci, nawet jak miałam i używałam tylko jednego (zdarzało się tak kiedyś;)). Teraz nie kupuję lakierów wcale. Siostra ma przeróżne, nie ma sensu, żebym ja wydawała pieniądze. Zawsze mogę pożyczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, że zawsze ma to, co Ci się zachce! :D

      Usuń
    2. Po prostu rzadko miewam takie zachciewajki i korzystam z tego, co jest ;) Najczęściej oddaję swoje pazurki w ręce siostry i czekam, co wymaluje. Jeszcze nie zdarzyło się, że nie trafiła. ;)

      Usuń
  3. Świetnie się prezentuję, mam go, ale jeszcze nie nakładałam na paznokcie. Aktualnie katuję brąz z jesiennej kostki (ten akurat ma odcień gorzkiej czekolady:)). A jeśli chodzi o wykorzystanie lakieru do końca, to szczerze powiem, że w kilku przypadkach byłam blisko, ale lakiery zazwyczaj mocno gęstniały (od częstego używania) i nie nadawały się do dalszego malowania:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię brązów tak ten kolor skradł moje serce <3 Moje dłonie i w ogóle ja sama w brązach wyglądam bardzo słabo ale Twoje dłonie prezentują się w tym kolorze wybornie :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl