Mint&Grey mix

18:37

Dziś coś, co na paznokciach lubię najbardziej - mix. Czyli najpierw modlę się nad szufladą nie mogąc się na nic zdecydować, a potem łapię te lakiery, na które najbardziej miałabym ochotę i łączę.


Tym razem postawiłam na duet szarości i mięty. Jeśli chodzi o szaraka, to U-Concrete-Me od Barielle, o którym już pisałam. Drugim kolorem jest pachnący Apple Pie z Models Own.


Tę buteleczkę posiadam już od kilku miesięcy. Musiała jednak swoje odleżeć. Przy pierwszym użyciu lakier potwornie smużył, zalewał skórki i zwyczajnie śmierdział. Jednak przy drugiej szansie - zupełnie jakbym chwyciła inny egzemplarz. Wygodne malowanie, krycie po dwóch warstwach. Zapach co prawda wciąż mocno chemiczny, ale zielone jabłuszko gdzieś się tam przebijało. Odetchnęłam z ulgą, bo kolor jest piękny.



Na wierzch rzuciłam dwa topy. Na miętę - Holo Top z CA. Na szarości zaś wylądował numerek 232 z Golden Rose, seria z proteinami, czyli szarawa baza ze srebrnymi drobinkami. I właśnie w tym momencie, ku wielkiemu przerażeniu odkryłam, że wciąż nie mam srebrnego piasku! Jak to się stało?





Nosicie mixy, czy raczej wolicie mniej kombinowania? A jeśli mixy - to jakie są Wasze ulubione kombinajcie? Ogromnie jestem ciekawa, dajcie znać!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Kiedy widzę nowy wpis z paznokciami mam ochotę w końcu i swoje pomalować. U mnie dziś panterka, róż i bardzo ciemny brąz. :)
    Uwielbiam mixy ale tylko jak jest w pobliżu ktoś, kto chce się pobawić. Kiedy maluję pazurki sama, stawiam na standard, wszystkie na jeden kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pokazuj panterkę! :) Brzmi ciekawie. :)

      Usuń
    2. Takie cętki mam na (dwóch) pazurkach. :)
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b21de7aa0f6b7b27.html

      Usuń
    3. Love it! Zdolna bestia. :)

      Usuń
  2. mixy! jedyny kolor jakiego nie łączę z innym to czerwony ;) i też tak mam, chodzę i obmyślam co tu z czym połączyć następnym razem a w końcu biorę co popadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zostawienie kolorystyczne,ładnie to razem wygląda ;) Obserwuję ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne paznokcie, chociaż ten szary ciemny mi trochę nie pasuje, ale miętowe są cudowne :)

    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl