Eveline Aqua Platinum, odcień nr 483

13:27

Na co dzień zawsze mam pod ręką coś pielęgnacyjnego do ust. Jednak rzadko, bardzo rzadko używam kolorowych pomadek. Ostatnio w moje ręce wpadły dwie sztuki, dziś pokażę jedną z nich.



Odcień numer 483 z serii Aqua Platinum to taki nudziak, łososiowo-różowy. Jeśli już sięgam, to właśnie po takie kolory. W nich czuję się najbardziej naturalnie i swobodnie.



Pomadka na usta nakłada się sprawnie. Ma bardzo kremową konsystencję i rozsmarowuje się równomiernie. Nie odczułam po czasie uczucia naciągnięcia czy wysuszenie skóry ust.
Niestety, na moich nie utrzyma się zbyt długo. Mam problem z suchą i popękana skórą na wargach - szczególnie, że właśnie się wychorowałam, a oddychanie przez usta dało im dodatkowo w kość. Mimo wielu plusów po 1,5 godziny moje usta wyglądały tak:


... czyli jak zawsze, kiedy chciałabym je trochę zaakcentować. W każdym razie myślę, że właścicielki ładnych, gładkich i zadbanych ust będą zadowolone. Nienachalny kolor i brak wysuszania skóry, czyli dwa najważniejsze aspekty mogę w tym przypadku spokojnie zaznaczyć plusem.
Kolejny plus ode mnie za opakowanie. Producent umieścił u góry "okienko", dzięki któremu widać kolor pomadki, kiedy jest zamknięta. To ogromne udogodnienie dla szminkoholiczek, które mają piękną, poukładaną w szufladzie czy pudełku kolekcję. :)


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Śliczny odcień :)
    Wpadnij do mnie: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień, choć osobiście wolę bardziej matowe pomadki :)
    Na suche usta spróbuj Carmex Classic , mnie uratował już nie raz :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex obecny! To, że usta wyglądają już lepiej niż w zeszłym tygodniu to właśnie jego zasługa. :)

      Usuń
  3. Świetny odcień. Całkiem w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Choć ja jak już maluję usta, to na kolor, który mocniej się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam inny kolor z tej serii i obecnie jest to moja ulubiona pomadka ;) ale faktycznie nakładam ją tylko wtedy gdy moje usta mają swój dobry czas, niestety za trwałość się płaci.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na ustach, jest taki delikatny połyskujący:)
    http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. o,nigdy nie widziałam tych pomadek :) zapowiada się ciekawie.. muszę się przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl