Migawki listopadowe

17:42

Jak zamierzałam, tak zrobiłam - listopad był turbointensywny! Miałam masę zajęć, co było widać po mojej zmniejszonej aktywności na blogu, a także na Waszych blogach. Teraz można już nieco zmniejszyć tempo - zima tuż tuż. a ja w taką pogodę jestem trochę jak misie - leniwie pod kocykiem. :) A teraz kilka migawek z minionego miesiąca:


Jak się okazało, jednak lubię sushi / Kartonowa wieża jako ochrona przed słońcem - inżynier level master! / Walka z chorobą - tym razem wygrałam



Boskie rogale świętomarcińskie u teściowej / Kawa i pogaduchy z mamą / Pan Kot leniwiec


Nowe podkładowe love / Wieczorne maratony southparkowe z M. / Powroty do domu bywają długie...


Wieczorny Poznań z ósmego piętra / Walczę z czerwoną paszczą / Mamy w domu szczurze dziecko!



Opowiecie, jak tam Wasz listopad? A może jakieś superplany na grudzień? :)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajne podsumowanie :) Też lubię sushi. Widok z Twego okna też mi się podoba :) Ja w grudniowych planach mam zaliczenie egzaminów w pierwszych terminach i Świąteczny odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok z okna jest zdecydowanie jednym z największych plusów przeprowadzki. :) Trzymam kciuki za Twoje egzaminy!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl