Astor Quick'nGo! nr 377

18:16

Dziś lakier z rodzaju, który określam lekkim. To takie, po które sięgam, gdy nie mam zapału do żadnego zdobienia czy dziubania. Noszony solo, nierzucający się w oczy, ale ładnie "wykańczający" dłonie. Jednym z nich jest Astor Quick'nGo! o numerku 377.


Lakier ma przyjemny odcień pomiędzy brzoskwinią a pomarańczą, zależnie od światła. Mam wrażenie, że subtelnie wysmukla płytkę. Nie wymaga zbyt wiele pracy, bo już jedna gruba warstwa zapewnia pełne krycie. Ja preferuję dwie cienkie, łatwiej mi pokryć paznokieć równomiernie.




Schnie faktycznie dość szybko - między warstwami nie robię przerwy. Na wierzch jednak kładę wysuszacz, bo jakimś magicznym sposobem zawsze nagle muszę coś zrobić i psuję swoją pracę. ;) Moje przepisowe cztery dni wytrzymał bez żadnego szwanku. Do tego wygodny, płaski, ale gruby pędzelek - muszę się bardziej zainteresować tą serią. ;)



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Przyjemny kolorek, fajnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, na tyle przyjemnie, że jeszcze go nie użyłam do żadnego zdobienia. :)

      Usuń
  2. śliczny kolorek i masz bardzo ładne pazurki ;)

    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, nie mogłam się skupić na niczym bo szczęka mi opadła jak zobaczyłam Twoje paznokcie! Są najpiękniejsze! :o takie długie, smukła i ani jednej brzydkiej skórki! Ideał. Moje krótkie krzywe grubasy mnie zalamują teraz :( :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, ile pracy mnie to kosztowało! A Twój komentarz to najlepsza z możliwych forma docenienia - dziękuję, bardzo bardzo. :)

      Usuń
  4. Delikatny, bardzo ładny :) Lubię tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi jak z innymi odcieniami, na podobnym poziomie jeśli chodzi o krycie i trwałość? :)

      Usuń
  5. Mam jeden odcień z tej serii - coś pomiędzy morskim a zielonym i nawet go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde ale Ty masz długasne pazuryy!!! Śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl