Kropki, kropki, kropki!

12:52

Nie od dziś wiadomo, że uwielbiam kropki na paznokciach- za efektowny wygląd i banalne wykonanie. Całkiem niedawno byliśmy na służbowym spotkaniu, a ja miałam na sobie sukienkę w kropki. Cóż więc innego mogło znaleźć się na paznokciach? ;)


Tylko dwa kolory - biel i głęboka szarość. Użyłam dwóch miniaturek OPI, bez numerków. Nie potrafię nawet powiedzieć, z której kolekcji pochodzą - obie buteleczki dostałam.



Oba kolory bezproblemowo rozprowadzały się na paznokciu, a dwie warstwy zapewniały pełne krycie. Jedynie pędzelki były dla mnie niewygodne, ale nie sugerujcie się tym - ja po prostu nie lubię wąskich pędzelków. Kwestia gustu. :) Krótko mówiąc, obu kolorom nie mam zupełnie nic do zarzucenia i bardzo cieszę się, że wylądowały w moim zbiorze.





PS: Dziś wyjątkowo uchylę rąbka tajemnicy odnośnie kolejnego wpisu - będzie niepaznokciowo, niekosmetycznie, bo trochę się przed Wami otworzę. ;) Stay tuned!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Pięknie , pięknie , pięknie !!! :D Aż sama zapragnęłam takie mieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mnie ostatnio wzięło na kropki! Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!

    na dole masz kody, jak wygooglujesz to będziesz znała nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na moje oko to Nein Nein ok Fine (Germany Collection) i Alpine Snow (Classics Collection). Fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kropki! :D Bardzo fajne połączenie, nie klasyczna czerń z białym tylko ciemna szarość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka była właśnie czarna, ale na paznokciach jednak postawiłam na szarość - wychodzi, że dobrze zrobiłam. :)

      Usuń
  6. Kocham kropki <3 bardzo dobrze wyglądają takie większe grochy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl