New in!

20:22

Naczytałam się sporo pozytywnych opinii o produktach Promoto-Promoto (można znaleźć na Allegro, o tu) i postanowiłam sama przetestować. Dziś szybki post o tym, co wpadło w moje łapki. Ciekawi? :)

Po pierwsze - ćwieki. Napatrzyłam się na masę zdobień z ich zastosowaniem i zapragnęłam swoich. Na pierwszy raz wybrałam serduszka i małe okrągłe.






Skusiłam się na jedną z dużych blaszek w zestawie ze stemplem. Jeśli chodzi o stemple właśnie, do tej pory nie miałam do nich szczęścia. Ten na szczęście okazał się dobry - wreszcie! Po kilku próbach wiem, że muszę dokupić lakiery do stemplowania. I tu pytanie do Was - które polecacie?



A na koniec to, na czym zależało mi najbardziej, czyli zestaw pędzelków. Mam ostatnio wielką ochotę na dziubaninę, ale brakowało mi narzędzi. Teraz mam cały piękny komplet! I powiem Wam, że na pierwszy ogień pójdzie wachlarzyk. ;)




You Might Also Like

8 komentarze

  1. jestem ciekawa zdobień :)

    PS piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy prezentuję już jutro. ;)
      Dziękuję, starałam się! :)

      Usuń
  2. No to ładnie się obkupiłaś :D Do stemplowania może spróbuj kupić Golden Rose Color Rich, mają dużo kolorów (strzelaj głównie w te ciemniejsze) i niską cenę, a sprawdzają się u mnie bardzo fajnie. Super, że stempelek działa, no można się wkurzyć jak kupujesz kolejny i nadal jest lipa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nich właśnie. Dziś testowałam jedyny, jaki mam - róż. Faktycznie ładnie się odbija, ale niestety kolorek za jasny, by coś zdziałać. Ale w piątek będę w galerii, gdzie mają wyspę... ;)

      Usuń
  3. wszystko super :) ćwieki serduszka wyglądają słodko!

    OdpowiedzUsuń
  4. ćwieki są kozackie i je chce widzieć jak najprędzej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę się bawić w weekend!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl