Pędzelkowe maziaje

19:32

Jak zapowiadałam - na pierwszy ogień przy zdobieniach poszedł szeroki pędzelek. Wyszło szybko, prosto i efektownie.


Co zmalowałam? Ano maziaje, bo inaczej nie potrafię tego określić. ;) "Malowałam" pędzelek lakierem, po czym przeciągałam nim po paznokciu.



Następnym razem pobawię się z większą ilością kolorów. Tym razem postawiłam na iskrzenie.






Jako podkładu użyłam koloru Icy Blue od FM Group. Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie lakiery, dopóki M. nie sprezentował mi kilku buteleczek. Okazało się, że są one naprawdę dobrej jakości. Mocno napigmentowane, kremowa konsystencja i wygodny pędzelek sprawiają, że dwie cienkie warstwy pięknie kryją i utrzymują się spokojnie kilka dni bez odprysków. Wzór natomiast zrobiłam L’Oréalem 844 Rocknroll Denim z serii Color Riche - piękny, roziskrzony, jakby ktoś zamknął czyste niebo w zgrabnej buteleczce.



You Might Also Like

19 komentarze

  1. cudne! ale nastepnym razem wiecej kolorów!:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny efekt <3 muszę spróbować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło, też muszę się tak kiedyś pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba twoja wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow!!! Genialne, grunge, trochę metaliczne, cudo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl