Essence The Twilight Saga Breaking Down Part 2 - 01 Jacob's Protection

19:36

Zmierzch jest jakimś takim fenomenem, że nikt nie czytał/nie oglądał, ale każdy wie o co chodzi. Trochę jak disco polo - każdy zna tekst, choć nie słucha. ;) Ja otwarcie się przyznaję - czytałam i oglądałam całą serię. I o ile książki były jeszcze znośne, tak filmy przyjęłam z trudnością... Ale ja nie o tym chciałam!

Na moich paznokciach zagościł jeden z lakierów od Essence pochodzący z serii inspirowanej właśnie jednym z filmów. Jeden z czterech, moim zdaniem najładniejszy.


Nie wiedzieć czemu, ów odcień nosi nazwę Jacob's Protection. Z tego co pamiętam, Jacob był wilkołakiem i nie miał zapędów do świecenia. Edward miał, ale i jemu przypadł lakier w kolekcji, w czerni i srebrze. Niemniej buteleczka Jacoba, że tak ją określę kryje tysiące roziskrzonych drobinek - z przewagą granatowych - w ciemnej bazie. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, które nakładają się błyskawicznie i łatwo dzięki wygodnemu, szerokiemu pędzelkowi.



Przyznam szczerze, że lakier bardzo pasuje do koncepcji książki/filmu. Długie paznokcie zamieniają się dzięki niemu w wampirze szpony, co mi osobiście bardzo się podoba. Ogromnym minusem jest błyskawiczne ścieranie się końcówek - już po kilku godzinach. Gdyby nie to, mogłabym nosić go dłużej niż trzy dni.



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Podoba mi się wstęp:P Uśmiałam się!:P
    Co to łapek - faktycznie wyszły wampirzo :P hehehe
    Co do nazwy - ja je*ie kto to wymyślił?:D
    Co do samego lakieru - dobrze wiesz, że uważam go za cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah rozbawiła mnie ta nazwa koloru i Twoje stwierdzenie że to Edward się świecił! ;D Ojj ja też przyznaję się bez bicia, czytałam, widziałam. A niby nie taka młoda już jestem, niby nie przystoi, no ale co zrobić! A kolor fenomenalny! Na jesień jak marzenie! Ale przypuszczam, że już pewnie nie do zdobycia? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież świecił, w słońcu. :p Moja droga, nie ma czegoś takiego jak "nie przystoi" w kwestii książek i filmów! :) A lakier może jeszcze znajdziesz na allegro albo blogowych wyprzedażach? Mi się nie rzucił w drogeriach w oczy.

      Usuń
  3. ciekawy kolor, lubię takie ciemne z głębią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny lakier, ale wydaje się lekko matowy ;) To wina topu czy taki jest lakier?
    Ja czytałam zmierzch zanim stał się modny, potem kupiłam wszystkie cztery książki ;p nie wstydzę się, lekkie czytadło, trochę wyśmiewane ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki, ze względu na ilość drobinek, top się szybko wyciera. ;) Mi też czytadła nawet się podobały, i też czytałam długo przed filmem. :)

      Usuń
  5. Nie mam tego kolorku. Ale pieknie sie prezentuje: ))

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ! :D Nie wiedziałam, że Essence miało taką linię lakierów. Lakier przepięknie prezentuje się na Twoich długich pazurkach :) Jakoś umknął mi nigdy go nie widziałam a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze sama ją przegapiłam - ten egzemplarz dostałam od koleżanki całkiem niedawno. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl