Migawki sierpniowe

10:50

Sierpień zawsze był dla mnie pozytywny. W tym roku również tak było. Co fajnego mnie spotkało w minionym miesiącu?


Celia oswaja się z aparatem / Urodziny pracowe... / ... i po pracy



Do zapamiętania / Letnie spacery po Sołaczu / Nowy kłak dzięki cudownym dziewczynom z pracy


Jednodniowy wypad do Gdyni na zlot żaglowców / Jest Was już ponad setka - dziękuję! / Widoki z okna nie przestają mnie zachwycać


Babskie popołudnie / Tyle szczęścia za 5zł ;) / Zabrałam rodziców na Targ Śniadaniowy - gastronomiczna pełnia szczęścia


Przygotowania do sezonu na ciepłe swetry i herbatę z miodem / Eksperymenty z kręceniem / Świetny ostatni weekend miesiąca z pracową ekipą i naszymi agentami


Jak minął Wasz sierpień? Co było fajnego, czym możecie się pochwalić? I jak idą przygotowania do jesieni? ;)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Prześliczne masz to selfie na samym końcu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie na Instagram - link po lewej - gdzie więcej takich. :)

      Usuń
  3. Musisz przyznać, ze ktoś kto wybierał kartkę urodzinową jest mistrzem świata i okolic:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki kokardki :) Bardzo fajne zdjęcia, lubię takie mixy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) I zapraszam na kolejny za miesiąc - chyba, że zostaniesz ze mną i będziesz zaglądać, będzie mi bardzo miło. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl