Dior - Carré Bleu

20:02

Lubię jesień, więc jeśli chodzi o paznokcie staram się dodatkowo ją rozjaśniać. Rzadko zachciewa mi się czegoś ciemnego - chyba, że wpadnie mi w ręce takie cudo. Zakochałam się błyskawicznie!


Przepiękny Carré Bleu od Diora - głęboki granat z baaardzo delikatnym shimmerem, który wyjątkowo ciężko złapać na zdjęciach. Niesamowicie elegancki i klasyczny.


Jakości nie mam nic do zarzucenia. Jedna warstwa topu wydobyła głęboki połysk. Kolor zachwycał nieustannie, idealnie wpasowując się w jesienny klimat. Właściwie jedynym mankamentem jest wysoka cena, ale... Skoro ktoś ma markowe buty, ktoś torebki, to dlaczego nie lakier? ;)




You Might Also Like

14 komentarze

  1. a dlaczego nie? kolor piękny,paznokcie piękne :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Bosko się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym delikatnym shimmerem nie można od niego oczu oderwać. :)

      Usuń
  3. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)


    Zapraszam wielki powrót ! nowy wygląd ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio chodzą za mną ciemne paznokcie.. Twój post jeszcze bardziej mnie zachęcił :D
    taki elegancki i tajemniczy ten Dior.. super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny głęboki granat. Strasznie mi się podoba, chociaż Dior jakoś nie na moją kieszeń jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, cena trochę odstrasza. Sama chciałabym zaopatrzyć się w kilka buteleczek, ale no nie da rady...

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl