Ziaja, liście manuka - tonik zwężający pory na dzień/na noc

14:57

Kosmetyki Ziaji lubię bardzo. Nigdy nie zdarzyło mi się sparzyć czy zawieść produktami naszej rodzimej firmy, więc kiedy poczytałam o nowej serii - Oczyszczanie - liście Manuka nie mogłam jej nie wypróbować. Zdecydowałam się na tonik zwężający pory na dzień/na noc.



Muszę przyznać, że i tym razem jestem zadowolona. Już sam zapach przyciąga - mocno orzeźwiający. Największy problem z porami mam na nosie. Już po kilku dniach stosowania zauważyłam przede wszystkim oczyszczenie. Przestał mi się warzyć podkład na skrzydełkach nosa. Skóra w ciągu dnia też się nie świeciła, jak wcześniej.


Trzeba przyznać, że tonik jest dość wydajny. Na zdjęciu widać zużycie po miesiącu stosowania rano i wieczorem. Wystarczy więc na kilka ładnych miesięcy - za jakieś 7zł? Świetna opcja, ja jestem za. Skusiłabym się też na inne produkty z serii, ale trochę tego stoi w łazience. Muszę najpierw wszystko podenkować, potem na pewno wezmę się za resztę liści Manuki


You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl