Z tasiemką

18:41

Jakoś strasznie długo zajęło mi zdobycie zwykłej, srebrnej tasiemki. Kiedy jednak wreszcie wpadła mi w ręce, jeszcze tego samego dnia zmalowałam coś, co już od dawna siedziało mi w głowie - klasyka w czerni, szarości i srebrze.


Użyłam dwójki z moich the best of the best, czyli Black Saint i U-Concrete-Me. Oddzieliłam je od siebie tasiemką i voilà! Proste i jakże efektywne mani gotowe - i wcale nie trzeba tu jakichś zdolności czy superprecyzji (której niestety brakuje mi szczególnie...)



Nosiłam cztery dni. Mogłabym dłużej, bo lakier pozostał nienaruszony, tylko tasiemka na dwóch paznokciach zaczęła odklejać się przy brzegu. Można to było oczywiście podkleić bezbarwnym lakierem i pokryć warstwą topu, ale dla mnie to już po prostu czas na zmianę na paznokciach. ;)


I jak Wam się podoba? Lubicie tasiemki, czy raczej ich unikacie? :)


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Coś pięknego i samo zdobienie i ten szary kolor super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jeszcze zaznaczyć, że banalnie proste w wykonaniu. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na pewno powtórzę przy jakiejś ważnej okazji!

      Usuń
  3. nie robiłam nigdy nic z tasiemką... a Twój manikiur jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem posiadaczką czerwonej tasiemki, ale strasznie mnie irytuje jej sztywność i rzadko po nią sięgam. Twoje mani wygląda cudnie. Sreberko dodaje niezwykłej elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest miękka i bardzo wygodnie się nią operuje. Ale czerwoną to bym chciała...

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne połączenie kolorystyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. No efekt powala:) klasyka taka jak lubię, kolory uniwersalne, po prostu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo właśnie mi przypomniałaś, że mam dwie tasiemki, o których całkiem zapomniałam :D
    Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdobienie, ja mam fioletową tasiemkę, może coś z nią wykombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jak to pieknie wygląda. No super :)
    Ps.zostaje u ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl