Wibo 1 Coat Manicure nr 16

19:32

Już jakiś czas temu wymyśliłam sobie, że chcę lakier w kolorze takiego trochę brudnego różu. Nie muszę chyba mówić, że jeśli się szuka jakiegoś konkretnego odcienia, to jest cała masa prawie, ale znalezienie TEGO graniczy z cudem? Jednak szczęście się do mnie uśmiechnęło i podczas którejś z wypraw do Rossmanna serce zabiło mi mocniej przy szafie Wibo - jest! Wreszcie! Mój Ci on! ;)


Tę wielką radość sprawił mi kolor nr 16 z kolekcji 1 Coat Manicure. Sięgam po niego za każdym razem, kiedy mam mniej czasu na malowanie, świetnie się czuję z tym kolorem i bardzo dobrze nosi mi się go na paznokciach.



Czy faktycznie kryje po jednej warstwie? Jeśli umie się ładnie nałożyć grubą, to jak najbardziej. Ja wolę dwie cienkie, inaczej zalewam skórki i już nie jest tak pięknie. Niemniej owe dwie cienkie kryją pięknie, bez prześwitów. Warto zaznaczyć, że lakier ma piękny połysk - zdjęcia są bez żadnego topa!



Noszę go zawsze ok. 4-5 dni bez odprysków. Samemu lakierowi nie mam właściwie nic do zarzucenia. Muszę przyznać, że niewiele jest buteleczek, po które sięgam tak często. Duży plus za buteleczkę - nie jest okrągła, a prostokątna, dzięki czemu dużo wygodniej mi się ją odkręca (bez użycia zębów!). Jedynie wolałabym pędzelek szeroki zamiast wąskiego, ale nie mogę uznać tego za wadę - to przecież moje osobiste upodobanie.

A dlaczego zdjęcia bez topu? Ano dlatego, że tym razem zachciało mi się go zmatowić, i efekt był równie pozytywny!


Jak Wam się podoba? :) Na jakie kolory Wy tak polujecie? ;)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. mam lakier z tej serii, ale Twój kolor bardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny delikatny kolorek i do tego to serduszko bardzo pasuje do tego zdobienia;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko to mój pierwszy prawidłowo odbity stempel. ;)

      Usuń
  3. Przyznam, że lakier w macie o wiele bardziej mi się podoba :) na pewno w tej wersji bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie delikatne kolorki w macie mają duży urok. :)

      Usuń
  4. Śliczny kolor :) a to serduszko jest pięknym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko noszę takie jasne kolory na paznokciach, ale ten bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl