Dwustronna sonda do zdobień z BPS

14:49

Pora odejść na chwilę od stołu uginającego się pod tymi wszystkimi pysznościami. ;) Wykorzystam ten moment na pokazanie Wam dwustronnej sondy z BPS.


Moje serduszka są co prawda odrobinę koślawe, ale to dopiero pierwsza próba! Następnym razem będzie lepiej. ;)
Sonda jest zakończona kuleczkami dwóch wielkości, ma drewnianą obudowę. Wygodnie leży w dłoni i nie przesuwa się ani nie wyślizguje.




To kolejne narzędzie, z którego nabyciem niepotrzebnie zwlekałam - umówmy się, kropkom robionym wykałaczką czy drugim końcem pędzelka daleko do ideału. Sondą również da się "malować" - tak właśnie powstały serduszka.




Sondę kupicie tutaj. Pamiętajcie, że cały czas aktualny jest kod rabatowy. :)



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Serduszka są urocze :) A sonda jest zdecydowanym niezbędnikiem, jeśli ktoś lubi kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niesamowicie wygodnie się nią kropkuje. :)

      Usuń
  2. Śliczne są te serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką sondę ale od edbeuty i też się nieżle sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te serca i nie widzę w nich nic koślawego :) ja swoją sondę zgubiłam, ale nowy egzemplarz dostałam od przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl