Paczka od EDbeauty

14:17

Mam Wam do pokazania dwie paczuchy - jedna dziś, druga jutro. :) Zaczynamy od EDbeauty!




W paczce znalazłam głównie naklejki. Wzory nieco szalone i nie wszystkie do noszenia na co dzień. ale zdecydowanie do zrobienia czegoś fajnego. :) Dostałam też folię, która bosko się mieni, ale nie sposób złapać tego na zwykłym zdjęciu, mam nadzieję, że w użyciu będzie lepiej!





Absolutnym hitem dla mnie jest produkt 2w1 - lakier do stempli z końcówką rapidografu w boskim, fuksjowym kolorze. Bardzo fajny pomysł!


Niebawem zabiorę się za dziubanie - teraz mamy z M. dość napięty grafik. W tak zwanym międzyczasie zachęcam Was do zakupów, bo mam dla Was rabat. :)




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetne rzeczy, czekam na zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy,pewnie wyczarujesz z nich piękne zdoboenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy będą piękne to już nie mnie oceniać, ale nie pojawia się tu nic, z czego nie jestem zadowolona. :)

      Usuń
  3. Wszystko jest bardzo ładne, fajne, czekam na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdobienia też się tak będą podobać. ;)

      Usuń
  4. Ile naklejek ! Ale cuda. I lakier z tą nietypową końcówka wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl