Zestaw pędzelków do zdobień od Lady Queen

20:43

Właśnie zdałam sobie sprawę, że moje paczki od Lady Queen zawierają w większości przydatne akcesoria. Dzisiaj pokażę Wam zestaw cienkich pędzelków do zdobień.


Samo zdobienie nie jest jakieś wyszukane czy spektakularne. To proste kreski i kropki. Zależało mi przede wszystkim na sprawdzeniu precyzyjności pędzelka, a w ten sposób mogłam to pokazać lepiej.



Pędzelki okazały się naprawdę w porządku. Kiedyś kupiłam takie cienkie z długim włosiem i cóż, leżą zapomniane, bo nie mogłam ich jakoś okiełznać. Tu włosie mamy króciutkie, co pozwala naprawdę precyzyjnie posługiwać się pędzelkiem. Łatwo narysować cienką linię, nic się nie rozczapierza przy wycieraniu, pojedyncze włoski nie zaczynają odstawać. Jestem z nich zadowolona, teraz tylko podszkolić się w malowaniu odręcznym. :)



W zestawie jest 12 pędzelków, więc na trochę wystarczy. ;) Możecie kupić je tutaj.


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Fajnie wyglądają te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadam pędzelki jakieś nieznanej firmy. Pamiętam, że kupiłam je na allegro po naprawdę niewielkiej cenie :) Świetnie mi służą

    Zapraszam na blog o hybrydach: arwenails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paczki z bps czy lq to też w dużej części akcesoria :) Możliwe, że skuszę się na te pędzelki (w końcu ich nigdy za dużo, nie? ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Też potrzebuję jakiegoś dobrego pędzelka do fajnych zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten delikatny róż. Lubię lakiery od Wibo :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl