Zimowe zaległości - część pierwsza

15:50

Czysto technicznie wciąż mamy zimę, choć pogoda coraz częściej twierdzi co innego. Osobiście nie mogę doczekać się wiosny, słoneczka i ciepełka, ale do tego jeszcze chwilę. I dobrze, bo wciąż nie pokazałam Wam dwóch typowo zimowych zdobień!


Motyw sweterka wyjątkowo cieszy moje oczy, ilekroć go widzę. Tej zimy kilkakrotnie sobie zafundowałam, choć żaden zdjęć się nie doczekał. Pewnie dlatego, że byłam bardzo monotematyczna i używałam tylko bieli i szarości...
Tym razem jednak trochę koloru, a z pomocą przyszły urocze naklejki wodne od EDbeauty. Lekko i pastelowo, całkiem przyjemnie. :)
A u Was jaka odmiana sweterka gości najczęściej?




You Might Also Like

22 komentarze

  1. W Anglii już bardzo wiosennie. Mam nadzieję, że na Wielkanoc w Polsce też będzie ładna pogoda, bo planuję spędzić ten czas w kraju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję na święta ściągnąć rodziców do siebie, więc pogoda na spacery po Poznaniu też by się przydała. :)

      Usuń
  2. Bardzo ladna kolorystyka, ja jakoś motywow swetetkowych u siebie jeszcze nie mialam😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne :) miło powspominać jeszcze zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, lubię szczególnie to iskrzenie śniegu, choć paradoksalnie śniegu samego w sobie nie cierpię. ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne ;) u mnie parę dni temu sypnęło konkretnie śniegiem, ale , że jest ciepło to szybko stopniał i teraz pada deszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, u mnie ostatni śnieg był chyba w pierwszych dniach roku!

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że szybko przyjdzie do nas ciepło, w końcu mam tyle sukienek :) Paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne <3
    Zapraszam do mnie : http://blogbeautymix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś kociara, no to muszę do ciebie dołączyć :D
    Bardzo ładny sweterek. Lubię takie subtelności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, witaj siostro! :D Ja na razie "bezkotowa" ale zmieni się to w przyszłości bardziej bliskiej niż dalszej mam nadzieję. ;)

      Usuń
  8. Urocze! Bardzo mi się podobają :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale boskie !! Ja mialam sweterek w tamtym roku w wersji wypuklej, w tym sezonie jakos sie nie skusilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej wypukłej jakoś się nie mogłam zabrać...

      Usuń
  10. ładne, osobiście nie lubię tego koloru na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl