Sowia płytka od LQ

12:50

Trochę się zbierałam do ostatniej płytki od LadyQueen, te sowy są przepiękne i chciałam zrobić z nimi coś ciekawego. I wymyśliłam. ;)




Sówki są dość spore, na szczęście zmieściły się na moich paznokciach prawie w całości. Szczególnie zachwyciła mnie ta na samym środku! Choć to maleństwo w prawym dolnym rogu też przykuło moją uwagę.



Gdzieś ostatnio mignęły mi stemple na lakierze termicznym, więc tak właśnie postąpiłam z sowami. Czyli raz są, raz nie ma. ;)






Płytkę znajdziecie w dziale Nail Art, dokładnie pod tym linkiem. Dostaniecie ją taniej z kodem rabatowym :)


Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zakochana w lakierach termicznych!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Piękne sówki! I tak ładnie wyglądają na paznokciach. Do tego żółty lakier. Bardzo ładne :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dopiero są znikające stemple :) Bardzo mi się podobają, sówki jakby odlatywały :D Coś czuję, że niedługo sama wyciągnę swoje termiczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, trudno jest je zobaczyć :D dosyć fajne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha fajne. Sówka pojawia się i znika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl