Komiksowe piórka

20:23

W zimowym okresie lubię sięgać po matowy top coat. Kojarzy mi się ze szronem i lepiej wpasowuje w taki mroźny klimat. I wcale nie musi być w stonowanej kolorystyce - sami zobaczcie!


Takie kolorowe wzory lubię matowić szczególnie. W połysku trochę gubi się ich urok, czasem nawet drobniejsze szczegóły. Te piórka wyglądają jakby były ręcznie namalowane. Niestety nie mam takich zdolności, to naklejki wodne. :)



Naklejki pochodzą ze sklpu Born Pretty Store, znajdziecie je dokładnie tutaj. Przy większych zakupach pamietajcie o kodzie rabatowym ;)


You Might Also Like

21 komentarze

  1. ja zawsze lubie podziwiac sztuke paznokciowa u kogos, bo sama jestem beztalenciem w tej kwestii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś takich naklejek? Są banalnie proste w obsłdze! :)

      Usuń
  2. Piękne! Ja bym powiedziała, że nie tyle są komiksowe, co takie "vintage".

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Bardzo eestetyczn wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piórka na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze piórka! Też bardzo lubię matowy top coat, ale dużo zależy od zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za matem świetnie się zgrały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl