Aztec w macie

19:49

Trochę mniej mnie ostatnio i tu, i u Was, okoliczności jakieś takie wyjątkowo niesprzyjające... Zauważyłam, że nie tylko dla mnie to był kiepski rok - oczywiście żadne pocieszenie, ale przynajmniej ciut raźniej.
Ale ja nie o tym chciałam. Tylko pokazać, co mi się ostatnio nosiło na paznokciach wyjątkowo miło. :)




Od początku widziałam ten wzór matowo. To oczywiście naklejki wodne z BPS. Co tu się rozwodzić - efekt końcowy bardzo przypadł mi do gustu!





Naklejki można kupić tutaj. :)


Jak Wam się podoba? :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Matowa czerń jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie mój klimacik! Przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, aż sama mam ochotę na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie piękne <3 ! Nigdy takich pazurków ładnych nie wyhoduję ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana, moje się wyhodowały same na bazie proteinowej. ;)

      Usuń
  6. Ale ładne! A do tego śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię azteckie klimaty na paznokciach ! Wyszło przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko noszę azteckie wzory na paznokciach, ale sama nie wiem dlaczego, bo bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie jak ja, długo już wzdycham a to ledwie drugi czy trzeci raz... ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajne zdobienie, w klasycznych kolorach, które bardzo lubię :)
    U mnie druga połowa roku jest bardzo słaba i też mnie niestety mniej na blogu :( Chociaż u Ciebie jest pozytywny akcent na końcu :D Trzymaj się, oby Nowy Rok był jak najlepszy, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Tak, pamiętam, jak pisałaś o cioci. My też musieliśmy w tym roku pożegnać aż trzy bliskie nam osoby, więc nadchodzący po prostu musi być lepszy!

      Usuń
  10. świetnie z tym matem ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl