Kosmos!

20:57

Zdecydowanie pierwsze skojarzenie po pomalowaniu -kosmos! Już w tym poście wspominałam, że lakier kojarzy mi sie galaktycznie. Po użyciu moje skojarzenie tylko się wzmocniło.




Uwaga - lakier wymaga czarnej bazy. Sam w sobie jest czymś w rodzaju mgiełki. Nałożyłam jedną warstwę na czarną bazę i zadziała się magia...
Granatowo - fioletowy efekt kameleona jest piękny. Drobinki ciężko pokazać w sztucznym świetle, ale kiedy złapały promień słońca faktycznie mieniły się holograficznie. Efekt jest świetny! Spróbuję złapać to w jakiś słoneczny dzień i na pewno pokażę na Instagramie. :)







Lakier możecie dostać tutaj. Jest kilka wersji kolorystycznych. Pamiętacie o rabacie na nieprzecenione produkty? ;)


You Might Also Like

17 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl