Golden Rose - 208

17:33

Bardzo lubię wszelkie róże, beże, brązy czy szarości na paznokciach. Właściwie z każdymi zakupami przybywa na mojej półce coraz więcej ich odcieni. Dwieścieósemka od Golden Rose z serii wspomaganej proteinami to jeden z nich.

IMG_8273


Efekt na paznokciach jest właściwie identyczny jak w buteleczce - przyjemny, lekki róż, w słabym świetle pokazuje się nuta brzoskwini. Prezentuje się bardzo subtelnie i naturalnie.

IMG_8261IMG_8263

Lakier jest dobrze napigmentowany, rozprowadza się łatwo i równomiernie. Do całkowitego krycia wystarczą trzy cienkie warstwy - mnie jednak satysfakcjonują dwie, gdzie końcówka lekko prześwituje.

Golden Rose jest jedną z marek, które urzekły mnie dobrą jakością w niskiej cenie. Już wiem, że przy następnej wizycie w pobliskiej galerii zatrzymam się przy jej stoisku na dłuższą chwilę.

IMG_8267

IMG_8277

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo go lubiłam:D heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny , delikatny kolor :) Lubię lakiery Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tak subtelne kolory lakierów do paznokci. Ten prezentuje się idealnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelne i eleganckie wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl