Lemax - biały marmurek

20:19

Lemaxowe marmurki to jedne z tych lakierów, które zaraz po podpatrzeniu poleciały na chciejlistę. Kupiłam na allegro komplet pięciu sztuk w pastelowych kolorach za śmieszną cenę (12zł? 13? coś w tych granicach). Ostatecznie porozdawałam, ostały mi się dwa - w tym biały.

IMG_8360

Czarne drobinki dają efekt marmurowej posadzki na paznokciach. Są malutkie, nie ma więc mowy o jakichkolwiek nierównościach. Ja jak zawsze nabłyszczyłam dodatkowo. Wyznaję zasadę - albo całkowity mat, albo wysoki połysk. ;)

IMG_8369

Minusem jest słaba pigmentacja. Nałożyłam trzy warstwy, końcówki jednak wciąż prześwitywały. Na szczęście nie było problemu z aplikacją - żadnych glutków i maziaji, pędzelek ładnie sunął po płytce. Przetrwały pięć dni bez szwanku, więc śmiało mogę powiedzieć, że polecam. :)

IMG_8372

IMG_8363

IMG_8360

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo lubię ten lakier:) Szczególnie ten, który od Ciebie dostałam - różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam czuja, żeby nie dawać mamie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze wersję taką trochę nude, ale jednak biały jest moim naj. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cały zestaw tych lakierów i bardzo je lubię :) ja kładę je na białą bazę, wtedy nic nie prześwituje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jakąś irracjonalną niechęć do białej bazy, choć nigdy nie odważyłam się spróbować. ;) ale skoro sprawdziłaś na marmurkach, to następnym razem to rozważę.

    OdpowiedzUsuń
  6. pepper andcoco24 marca 2014 22:50

    jeśli chodzi o marmurki, to ten jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie ładne one są, a nie mam żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdzie ich u mnie nie widziałam i to jest niefajne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja je zamawiałam na allegro, popatrz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor kojarzy mi się z łazienkowymi akcesoriami. Kiedyś były takie plastikowe mydelniczki, kubki na szczoteczki do zębów w takim kolorze :( Ale może gdyby to nie była biel? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co, to był zestaw pięciu kolorów, więc na pewno coś byś sobie znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, chociaż ja bym go dawała chyba na białą bazę :) Nie znoszę jak mi końcówki prześwitują, takie małe zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że u mnie to mocno zależy od lakieru - temu akurat wybaczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo efektowny manicure, podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl