Tołpa - regenerujący krem-koncentrat do rąk

21:55

Ładne dłonie to nie tylko ładne paznokcie. Szponki mogą być idealnie wypiłowane, pomalowane super-kosmicznym lakierem, ale to wszystko na nic, jeśli skóra dłoni pozostaje zaniedbana. Szczególnie teraz, po zimie nasze dłonie mogą wołać o ratunek.

Przetestowałam wiele kremów, ale zawsze było coś, co sprawiało, że więcej już po nie nie sięgałam. A to tłusta warstwa pozostająca na dłoniach, a to wrażenie, że są wciąż mokre, a to konieczność wcierania co pół godziny... Wreszcie, z polecenia trafiłam na krem koncentrat Tołpy i to było to, wreszcie.

IMG_8310
Zregeneruj skórę dłoni i spraw, by była idealnie gładka. Dzięki naturalnym ekstraktom roślinnym krem-koncentrat dogłębnie zregeneruje, odżywi, nawilży i odnowi skórę rąk. Stosując go codziennie Twoje dłonie odzyskają gładkość, witalność, miękkość i elastyczność.

Krem ma dość rzadką konsystencję, dzięki czemu jest wydajniejszy niż inne. Szybko się wchłania, nie pozostawia nieprzyjemnej i tłustej warstwy na skórze. Do tego zapach - bardzo przyjemny, nie drażni. Usłyszałam porównanie, że pachnie jak kwiaciarnia i to chyba jest trafne stwierdzenie. ;)

IMG_8311

IMG_8320

Jak na razie, to mój zdecydowany must have w torebce każdego dnia. Doszło nawet do tego, że w pracy na trzech sąsiednich biurkach stoją sobie trzy opakowania. ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie ma za co!:) hehehe
    Cieszę się, że krem się sprawdza!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny lekki nawilżający krem.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl