Inglot 969/696 + Colour Alike Holo Top

10:46

Tak,  ja też przepadłam w kwestii holo od Colour Alike. Piękny Black Saint czeka na pełne słońce (czyli właściwie już ;)), tymczasem wypróbowałam Holo Top. Położyłam go na Inglota o dość niejednoznacznym numerze.

IMG_8379

Dlaczego niejednoznacznym? Bo zależy jak spojrzymy na nakrętkę. Próbowałam wspomóc się wujkiem Google, ale zarówno pod 696 jak i 969 wyskakiwał mi ten sam odcień. Może któraś z Was coś wie na ten temat? ;)

Kolor to piękna mięta z domieszką błękitu, którą na zdjęciach w ostatniej aurze niestety złapać ciężko. Momentami wpada w nieco pistacjowe tony. Piękny, wiosenny, pastelowy odcień!

IMG_8377

Zaś Holo Top... Chyba mówić za wiele nie muszę. Boski, roziskrzony, mieniący się! Ja się zakochałam od razu. Dwie warstwy plus solidne nabłyszczenie i efekt jest przestrzenny, niemal kosmiczny. Przy zdjęciach starałam się na wiele sposobów manipulować światłem w celu lepszego ukazania obu lakierów. Jak już wspomniałam - pogoda za oknem niestety nie pomagała, ale coś mi się udało zdziałać. Musicie uwierzyć mi na słowo - na żywo prezentuje się nieporównywalnie lepiej!

IMG_8390

IMG_8388 IMG_8382

IMG_8378

Jeśli nie macie dosyć wszechobecnego Black Saint (ja nie będę miała nigdy!), to zostańcie ze mną - pokażę już niedługo!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. uwielbiam Holo Top chyba na każdym lakierze! :) a na jasnych dodatkowo daje taki "magiczny" efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, zmienia każde mani niesamowicie, pasuje do każdego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. holo lolo <3 lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata graficzna ok, podoba mi się:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl