Różowe cukierki

18:30

Muszę przyznać, że trochę oszalałam na punkcie lakierów Golden Rose. Uwielbiam je za świetną jakość w niskiej cenie. Szczególnie często sięgam po serię Rich Color - oprócz wszystkich zalet jest jeszcze idealny, szeroki pędzelek. Tym razem użyłam buteleczki z numerem 46, czyli słodkiego, cukierkowego różu.


Dodatkowo na dwa paznokcie położyłam topper od Essence - Special Effect 02 Circus Confetti plus matujący top od Lovely. Wyszło strasznie pstrokato i powiem szczerze, że średnio się z tym cudakiem czułam. Zdecydowanie bardziej wolę 16 Cool Breeze z tej samej serii z półtransparentnymi heksami wyglądającymi na każdej bazie inaczej.





Róż trzymał się pięknie, ale z Circus Confetti się niestety nie polubiłam. Powędrował w dobre ręce. :)


Na koniec, pytanie do Was. Polecicie mi coś turbonawilżającego do skórek? Szczególnie suche mam w okolicach opuszków. Na zdjęciach tego za bardzo nie widać, bo nie chcę Was straszyć tymi suszkami, więc staram się je niwelować przy obróbce zdjęć. Macie jakiś sprawdzony preparat? Najlepiej, gdyby był w pędzelku. Z góry dziękuję!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. A mi sie na Twoich zgrabnych dloniach i pazurach podoba niemalze wszystko, o! Moze sama bym takiego mixa nie wybrala ale fajnie probowac i u Ciebie wyglada naprawde przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję! Próbuj też, przecież jak nie wyjdzie, zawsze można zmyć. :)

      Usuń
  2. a próbowałaś na skórki odżywke 5w1 od cztery pory roku? dość fajnie nawilża i jest dostępny w Rossmannie i w Hebe :) a co do różu fajny kolorek mam kilka takich cukierkowych ale szukam takiego pastelowego jeszcze :) za glitterami słabo przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ostatnio kupić, ale nie dostałam. :( Jutro się jeszcze rozejrzę.

      Usuń
  3. Mi się podoba pomysł zmatowienia tego całego brokatu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten cukierkowy róż! A mi się podoba połączenie z Circus'em :D ciekawie wygląda w macie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl