Reverse french

19:10

Dziś jeden z cudownych jednowarstowców. Lubicie? Na pewno, kto nie lubi tej oszczędności czasu. Ten lakier na pewno przypadnie Wam do gustu.


Guava od Barry M to piękny turkus - idealna mieszanka zieleni i błękitu, choć na zdjęciach zdecydowanie przeważa błękit. Szkoda, bo zielone tony w moim odczuciu pięknie wykańczają efekt.


Jak już wspomniałam, krycie jest idealne. Położony na bardzo delikatny Paese Mini Me 146 pokrył całą płytkę jedną warstwą. Aplikacja również nie sprawiała najmniejszych problemów - zero smużenia czy bąbelków. Moje graniczne cztery dni wytrzymał bez najmniejszego uszczerbku. Seria Gelly Hi-shine ma zwiększony połysk i faktycznie jest to prawda. Mimo to jak zawsze zabezpieczyłam lakier topem. Charakter pracy przy komputerze niestety sprawia, że końcówki wycierają mi się już po kilku godzinach i wolałabym poprzestać tylko na tym. ;)






You Might Also Like

10 komentarze

  1. Pragnę powiedzieć, że już się zachwycałam tym malunkiem:P i żałuję, że na moich kadłubkowych paznokciach nie wyglądałoby to :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkus.. :) Bardzo podoba mi się ten lakier Barry M

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam! nosiłam go w poprzednim tygodniu i też niestety na zdjęciach kolor mi nie wyszedł w 100% odwzorowany :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl