Akcja "Podaruj paczuchę" - moja paczucha

18:42

Większość z Was na pewno lubi zarówno robić prezenty-niespodzianki, jak i je dostawać, prawda? Ja oczywiście bardzo lubię, więc kiedy Dimipedia zorganizowała blogerską akcję pod hasłem "Podaruj paczuchę" nie mogłam tego zignorować. Paczka ode mnie poleciała przedwczoraj, zaś dziś dostałam swoją. Ciekawi? :)


Pracuję w babskim składzie, więc wszelkie paczki z kosmetykami przychodzące do biura otwierane są komisyjnie. Wyobraźcie sobie to zbiorowe westchnięcie, które wydałyśmy po otwarciu pocztowego kartonu i zobaczyłyśmy to pudełko:


Na pewno nie schowam go do szafy! Myślę, że idealnie nada się na świeczki, woski i kadzidełka i stanie na komodzie. :)
Kiedy zdjęłam pokrywkę, najpierw złapałam za list. Okazało się, że nadawczynią mojej paczki jest Paulina, znana nam bardziej jako Pulinka. Napisała mi kilka miłych słów, i zobaczcie te pandy!



Przyszła pora na odkrycie moich kosmetycznych niespodzianek. Paulina spisała się świetnie! Znalazłam balsam do ciała Eveline pachnący moją ukochaną pomarańczą, krem do rąk Anida pachnący równie dobrze - wosk pszczeli i olej makdamia, eyeliner w pisaku Eveline z bardzo dobrze wróżącą końcówką i pigmentacją oraz pięknie rozmigotany puder rozświetlający MO/A.






Paulina przyznała też, że spodobał jej się mój pogląd o tym, że trzeba w sobie pielęgnować cząstkę dziecka, więc dostałam od niej jeszcze cukierki roksowe (do dziś nie wiedziałam, że tak się nazywają!) i zestaw gumek do włosów z kokardkami. Miętowa, która na zdjęciu wygląda na niebieską już na włosach. ;)


Kochana, bardzo, bardzo Ci dziękuję! Sprawiłaś mi ogromną radość zarówno estetyką paczki, jak i jej zawartością. I każdym produktem trafiłaś w mój gust! :)

A Wy powiedzcie, co myślicie o takich akcjach? Bo ta była moja pierwszą, ale już teraz wiem, że na pewno nie ostatnią!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetna paczka! Ja się swojej doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to już czas wysyłania, bo też się w ostatnich dniach trochę niecierpliwiłam. ;)

      Usuń
  2. Buźka mi się tak bardzo cieszy jak to czytam :D ogromie się cieszę, że Ci się podoba zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swoją jeszcze czekam, też brałam pierwszy raz udział, ale dużo świetnej zabawy przy tym, więc na pewno nie ostatni! Ten krem do rąk jest podobno przecudowny :)
    Świetna paczucha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bosko, skóra bardzo miła, więc pierwsze wrażenie bardzo na plus! :)

      Usuń
  4. Piękna paczka! a puder wygląda bardzo interesująco:) hehe gumki genialne, sama mam pełno podobnych, bo uwielbiam takie ozdoby do włosów:D z misiami, błyskotkami czy jakimiś postaciami z bajek;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nic bardziej nie poprawi humoru niż takie drobiazgi! :D

      Usuń
  5. Ale paczucha, również bym się z takiej ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W tego typu akcji brałam udział po raz trzeci i na pewno nie ostatni. :D Uwielbiam takie akcje, moment odpakowywania paczki jest cudowny. :))
    Tez uwielbiam te cukierki, smak dzieciństwa. :)
    Chciałam jeszcze powiedzieć, że bardzo podoba mi się tło. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierki zniknęły błyskawicznie. ;)
      Bardzo się cieszę!

      Usuń
  7. U mnie jeszcze trwa przyjmowanie zgłoszeń do akcji "Podaj dalej" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam do Ciebie, bo chciałam popatrzeć jak te paczuszki wyglądają w praktyce. Sama nigdy nie brałam udziału w takich akcjach z obawy o nietrafione produkty. Tak czytam i czytam o paczuchach i chyba jednak zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej akcji odpowiadałyśmy na całą listę pytań, więc jeśli dobrze się sprecyzuje, nie ma mowy o czymś nietrafionym. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl