Z paskami

20:08

Jeśli chodzi o malowanie równych kresek cienkim pędzelkiem, mam niestety dwie lewe rączki. I tym razem uratował mnie na szczęście Pinterest, a mianowicie pomysł na naklejki z lakieru. Równe paseczki bez żadnego problemu!



O czym w ogóle mówię? O banalnie prostym sposobie. Wystarczy gładka koszulka na dokumenty i lakier. Najpierw "namalowałam" większą plamę bezbarwnym lakierem, a potem kolorem - w moim przypadku był to Barry M w odcieniu Guava. Kiedy wyschnie, wystarczy delikatnie zdjąć lakier, pociąć w wybrany kształt i nałożyć na paznokcie, jak naklejkę. I już. ;)



Dobra alternatywa dla malowania wzorów na paznokciu, jeśli nie mamy pewnej ręki. Można też ułatwić to sobie dodatkowa podkładając pod koszulkę po prostu gotowy wzór na kartce. Jak dla mnie - świetna opcja, na pewno będę częściej używać tego sposobu.



Ciotka dobra rada - "naklejki" mogą się rozmazać tak jak każdy inny wzorek, co widać na jednym paznokciu, więc uważajcie!



Kto próbował już tej metody? Jesteście na tak, czy za dużo zachodu? Dajcie znać! :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. metoda na wycinanie zdobień jest banalna i lubię ją wykorzystywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że dopiero teraz się za to wzięłam!

      Usuń
  2. Świetne zdobienie, muszę skorzystać z tej metody o której piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio robiłam stemplowe naklejki i pokochałam ten sposób, więc, jeśli najdzie mnie ochota na paski, na pewno wykorzystam tę metodę :)
    Twoje pazurki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę często do tego wracać. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Ciekawa metoda, nie znałam jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Guava - uwielbiam... :) piękne zdobienie i świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. oszustwo...... oczywiście żartuje :d trzeba sobie ułatwiać życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, oszustwo by było, jakbym się nie przyznała i pozwoliła wierzyć, że taka jestem zdolna. :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl