Migawki styczniowe + aktualizacja długości włosów

17:51

Styczeń minął mi błyskawicznie, nawet się nie obejrzałam! Zapraszam na comiesięczną porcję zdjęć, a na końcu coś nowego. :)


Nowy rok, nowy kalendarz! / Dobry moment na porządek w lakierach. / Ostatni wolny dzień, ładujemy baterie z M.



Granda fanką miziania brzucha. / Afera zaś kłapouchą żabą. / Takie zachody lubię najbardziej!


Tworzę. / Beach waves <3 / Najmilsza bluza ever!


Jedziemy odwiedzić rodziców. / Córkowo-mamowe paznokcie. / Najbardziej bezcenny łup z domu!


Ci z Was, którzy podgladają mnie na Instagramie zapewne zauważyli, że od jakiegoś czasu zapuszczam włosy, a całkiem niedawno oznajmiłam, iż po latach zniechęcenia wreszcie je lubię. W związku z tym chcę poszerzyć migawki o jedno dodatkowe zdjęcie, będące comiesięczną aktualizacją długości włosów. :) Stan na dzień dzisiejszy:




Jak tam Wasz styczeń? :)




You Might Also Like

6 komentarze

  1. ohh mi też by się przydały porządki w lakierach ;)
    zwierzaki słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zapuszczam włosy po wakacyjnej zbrodni, jakiej się dopuściłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zapuszczam włoski, masz jakąś długość docelową? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, najdłuższe miałam tuż za łopatki, teraz chciałabym dłuższe - może do połowy pleców? :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl