Migawki marcowe + włosy

22:39

Marzec już za nami, choć patrząc na pogodę w ostatnich dniach mogłabym mówić o styczniu. Mam nadzieję, że śnieg już przestanie zaskakiwać! A tymczasem zapraszam Was na podsumowanie ubiegłego miesiąca w kilku zdjęciach:


To dopiero szczęście! / Kilkugodzinna kąpiel po "katastrofie kanalizacyjnej" / Umiem stemple!



Brew wreszcie wygląda dobrze :) / Nie przypuszczałam, że w tym wieku kolorowanki sprawiają taką frajdę! / Odwiedziłam rodziców i księciunia <3


Wyjazd do Wrocławia na Uniwersytet Przyrodniczy - zła diagnoza, ale już po wszystkim! / I gdzie ta wiosna? / Przedświąteczne uroczości

Kłak aktualnie:


Tak jak zapowiadałam - wyrównałam! Świetnie nosi mi się taką fryzurę, niemniej nie mogę się doczekać, kiedy podrosną. Aktualnie goję ranę po usunięciu pieprzyka na skroni, ale myślę za około miesiąc rzucę jakiś ładny brąz - w tej kwestii mam nieocenione doradczynie. :)


Mocno obolała, osłabiona i kaszląca niestety, życzę Wam kochani ciepłych rodzinnych i zdrowych Świąt!


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo ładny kolor na paznokciach i wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) lepiej pokazane są w poprzednim poście, jeśli masz ochotę się przyjrzeć. :)

      Usuń
  2. świetne włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl