Nailmail - Lady Queen

19:23

Podglądałam (głównie na Instagramie) Wasze paczki od Lady Queen i nie mogłam się już doczekać swojej. Wreszcie dzisiaj, na osłodę poniedziałku usłyszałam od koleżanki "Pati, byłaś grzeczna?" i przed moim nosem pojawiła się wyczekiwana koperta!



Co wybrałam? Po pierwsze płytkę. Kotełkową! W głębi serca wszak jestem nie tylko miłośniczką szczurów, ale i kociarą. Mam ambitny cel właśnie na kociakach nauczyć się kolorowania stempli, więc trzymajcie kciuki! Płytkę można kupić TUTAJ.


Skusiłam się również na osławione kredki do podnoszenia ozdób. Mam tego trochę, ale używam bardzo rzadko- kiedy mam to podnieść, przenieść i ułożyć na paznokciu jestem chora, bo zawsze spada. Jeśli kredka faktycznie się sprawdzi, to zapewne stanie się jednym z częściej używanych narzędzi. Do kupienia TUTAJ.


Dodatkowo miałam wybrać coś z działu z pierścionkami, Powiem Wam, że był to nie lada wyczyn! Na moje trupie rączki wszystko jest za duże, o ile bransoletki nauczyłam się przerabiać (w sumie przez to zaczęła się zabawa z tworzeniem biżuterii), tak właśnie z pierścionkami mam zawsze problem. Udało mi się jednak znaleźć pasujący zestaw, który naprawdę mi się spodobał - nie wygląda na tandetną chińszczyznę, jest delikatny i uroczy. LINK


Mam też coś dla Was - rabat na zakupy. :) Zachęcam, po dziesięciu użyciach zorganizujemy dla Was rozdanie!




You Might Also Like

14 komentarze

  1. słodkie kotełki :D podziwiam zapał do stemplowania. Koniecznei pochwal się efektem kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu podziwiasz? :) Pochwalę się, jeśli się uda! ;)

      Usuń
  2. A mogę zapytać ile czekalas na paczkę od nich?bo ja.juz miesiąc czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłana była 23.06, przyszła dziś. Pewnie dostaniesz swoją na dniach. :)

      Usuń
  3. Really looking forward to your amazing review! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazuj kociaki w akcji!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaale fajowa ta płytka z kocurami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl