Marynarsko x2

18:41

Sezon wakacyjny w pełni, sporo z Was spędzi urlop nad morzem. My w tym roku zmuszeni byliśmy urlop sobie odpuścić, niemniej paznokci marynarskich nie mogłam sobie odmówić. I to w dwóch wersjach!

W tym poście pokazywałam Wam przesyłkę od EDbeauty, w której między innymi znalazłam płytkę i naklejki w morskim klimacie. Do pierwszego mani wykorzystałam naklejki, zestawiłam je z frenchową bielą Wibo i pięknym Essie Hide & Go Chic.



Druga opcja to z kolei coś lżejszego, czyli stemple na jasnym tle. Za bazę posłużył mi Eveline miniMAX 933 (swatch).




Która z propozycji bardziej Wam się podoba? :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mnie się druga wersja bardziej podoba - jest idealna, chociaż tej pierwszej też nic nie brakuje! Ale efekt delikatnych stempli mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba najbardziej lubię białe stemple, ale no nie można być tak monotematycznym... ;)

      Usuń
  2. a mnie urzekła ta pierwsza wersja, jest rewelacyjna,no drugie zdobienie też, ale to pierwsze jest takie wyraziste:)Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka jest genialna! Uwielbiam marynarskie motywy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale świetnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić?! CUDOWNE! Te pierwsze to po prostu szczena opada :)
    Sama ostatnio nosiłam ten motyw, pewnie pojawi się na blogu wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na pierwszą wersję właśnie ze względu na wyraźne kolory. No a jak jest wśród nich niebieski to już nie potrzeba komentarza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze bardzo mi się podoba! uwielbiam takie graficzne zdobienia z marynarskim motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie wzory, graficzne, geometryczne, mają klimat. :)

      Usuń
  8. nie wiem która wersja bardziej mnie urzekła.. gdy zobaczyłam pierwszą sądziłam że druga będzie na pewno się przy niej schowa, ale gdy zobaczyłam drugą.. ech .. trudny wybór :D świetne wzroki poprostu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl