Keep smiling!

18:35

Dziś postanowiłam na przekór pogodzie zaserwować Wam coś pozytywnego. Z pomocą przyszły mi naklejki wodne z EDbeauty.




Jeszcze żadne naklejki wodne mnie nie zawiodły, z tymi też nie miałam absolutnie żadnego problemu. Cały arkusz pokazywałam tutaj - buźki można z łatwością dopasować i na małą, i na dużą płytkę. Są fajną podstawą do zdobień freehand, ale jako że brak mi takich zdolności, postawiłam na radosne tło, czyli różowy dry brush na żółtku. :)






Jak Wam się podoba? ;)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ale świetne pozytywne mani :d wyglądają jak radosne dzieciaki, co się umazały lodami malinowymi :D esencja szczęśliwego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jakie radosne buźki! Akurat w takie dni jak dziś są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie tych naklejek :))super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuuper! bardzo pozytywne, buzia się sama cieszy :) świetny drybrush i pięknie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Drybrush pomału staje się moim ulubieńcem. ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładne, pozytywne - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło jest cudowne! Sprawiło, że proste naklejki wyglądają na prawdę ciekawie i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka machnięć pędzelkiem, a taki fajny efekt. :)

      Usuń
  7. Baardzo radosne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra czadowe mani!!
    Jest po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl