Słodkości uroczości

21:41

Na przekór pogodzie - u Was też śnieg za oknem? - dzisiaj zaprezentuję coś wyjątkowo uroczego! Z pomocą idą naklejki wodne od EDbeauty. Nie wiem jak Wy, ale ja w dzieciństwie lubiłam tę pannicę. :)


Mowa o myszce Minnie, która paradowała z ogromną kokardą na głowie. Kokarda ta podobała mi się właściwie odkąd pamiętam. Naturalnie, nie mogłam zestawić jej z tłem innym niż różowy!






A jak to było u Was - team Minnie czy team Daisy? ;) Dajcie znać!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Nie wiem co jest bardziej słodkie, kokardki czy Minnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie ;) nosiłam sobie jakiś czas temu podobne naklejki razem z córcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, rzeczywiście słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minnie i kokardki sa przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to urocze :) Minnie aż do 8 roku życia była moim priorytetem. Co tylko mogło być różowe w Minnie, musiało być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny mani :) Zauważyłam, że tej wiosny będzie królować komiks - czyli Myszka Miki i Kaczor Donald. Pełno wszędzie takich ciuchów ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, nawet nie zwróciłam na to uwagi! :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie wolałam Minnie :)) Zawsze wolałam ją od Daisy , bo była taką typową brunetką hihi A pazurki na pewno robią furorę :) Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu uważałam Daisy za głupią. :> Dziękuję. :)

      Usuń
  8. Niesamowicie urocze! :) Bardzo podoba mi się taki odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko po takie sięgam, ale tu wpasował się idealnie. :)

      Usuń
  9. Ja byłam team Pluto <3
    Śliczne mani, te kokardki w kropki są mega urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteśmy przy "podopiecznych", uwielbiałam Żaróweczkę. :D

      Usuń
  10. Obie lubiłam, ale kokardka chyba wygrywała, zawsze chciałam taką mieć <3 Paznokcie piękne, kwintesencja bohaterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość do kokardek została mi do dziś! <3

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl